FANDOM

Ranking PvE - Ranking najlepszych gildii w Polsce w grze World of Warcraft . Każda gildia musi składać się w większości graczy z Polski lub z obywatelstwem polskim.

Pierwszym portalem, który prowadził ranking polskich gildii był Raidstatus.com . Twórcą portalu był pYko. Ranking jednak miał wiele niedociągnięć i często pozycje gildii różniły się w porównaniu z rankingami światowymi.

Gdy w 2008 roku powstał portal WoWProgress.com , rankingi Raidstatus.com były przestarzałe i nieaktualne.

Kolejną stroną, która prowadziła ranking polskich gildii była pfk.wow.eu . Strona prowadziła na początku ranking tylko dla dziesięciu najlepszych gildii. Później dla dwudziestu. Dane były pobierane z  WoWProgress.com, jednak częstotliwość aktualizacji rankingów była dość wolna.

Następnym portalem, który podjął się prowadzenia rankingów jest WoWCenter.pl . Portal pobiera dane  z WoWProgress.com. W rankingu znajduje się prawie 200 polskich gildii. Aktualizacje są bardzo częste.

Tier Rajdowy. 

Każdy Tier  wprowadzany do gry razem z nową łatką przez firmę Blizzard wnosi nowy rajd o wyższym poziomie trudności od poprzedniego do momentu aż zostanie wydany kolejny dodatek.

Aktualnie w World of Warcraft znajduje się 18 tierów rajdowych. Każdy tier to nowy ranking i walka o pierwsze miejsce.

Alliance  Horde

Więcej z Fandomu

Losowa wiki