FANDOM

PFK-WoW (PFK - Polish First Kills) - Polski zbiór informacji na temat sceny PvE w grze World of Warcraft.

Idea była prosta - zgromadzić w jednym miejscu jak najwięcej ciekawostek i różnych informacji na temat polskich gildii, które mogłyby być interesujące dla weteranów, jak i dla nowych graczy szukających dobrej gildii.

PFK-WoW było małym blogiem, który przerodził się w stronę internetową pod koniec 2009 roku.

Strona miała ogromną ilość wejść i okazała się strzałem w dziesiątkę. Zainteresowanie na przełomie 2009/2010 roku było ogromne wśród polskiej społeczności graczy.

Do strony zostało dodane forum, które cieszyło się jeszcze większą popularnością (głównie ze względu na kontrowersje i 'dramy' tworzone przez samych graczy).

Głównym tematem PFK było informowanie o gildiach, które po raz pierwszy w Polsce pokonały danego bossa w grze.

PFK to regionalny odłam WF (World First, World First Kill). Gracze na całym świecie oraz serwisy tematyczne śledzą postępy najlepszych gildii na świecie, rywalizujące ze sobą i walczące o WF (pierwsze miejsce).

Polska scena PvE jest znacznie mniejsza, lecz sporo gildii gra na wysokim poziomie.

Pfkwow

Na początku aktywności, stronę na swoich serwerach utrzymywał największy serwis w Polsce o tematyce gier ze stajni Blizzard - Battlenet.pl.

Na początku 2012 roku strona została przejęta przez inny, znacznie większy portal - WoWCenter.pl.

PFK-WoW oficjalnie zakończyła żywot, lecz nadal można śledzić postęp polskich gildii na blogu PFK , znajdującym się w serwisie społecznościowym Facebook.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki